![Erik Hannerz](/sites/soc.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/erikhannerz-224.jpg.webp?itok=J6uKIiws)
Erik Hannerz
Biträdande universitetslektor
![Erik Hannerz](/sites/soc.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/erikhannerz-224.jpg.webp?itok=J6uKIiws)
DIY-Pedagogik: Subkulturella handlingsramar som verktyg i arbetet med unga.
Författare
Redaktör
- Mikael Askander
- Johan A. Lundin
- Johan Söderman
Avdelning/ar
- Sociologi
Publiceringsår
2014
Språk
Svenska
Sidor
322-331
Publikation/Tidskrift/Serie
Coda: Andra antologin om Musik och Samhälle
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Förlag
Kira Förlag
Ämne
- Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)
Nyckelord
- ungdomar
- graffiti
- punk
- do-it-yourself
- DIY
- lärande
- subkultur
- fritid
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 978-91-980921-9-6