Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Ann Mari Sellerberg

Ann Mari Sellerberg

Professor emerita

Ann Mari Sellerberg

In food we trust? Vitally necessary confidence—and unfamiliar ways of forming public opinion

Författare

  • Ann-Mari Sellerberg

Avdelning/ar

  • Sociologi

Publiceringsår

1991-01-01

Språk

Engelska

Sidor

163-163

Publikation/Tidskrift/Serie

Appetite

Volym

16

Issue

2

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Elsevier

Ämne

  • Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0195-6663