Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Ann Mari Sellerberg

Ann Mari Sellerberg

Professor emerita

Ann Mari Sellerberg

On differing social meanings of consumption

Författare

  • Ann Mari Sellerberg

Avdelning/ar

  • Sociologi

Publiceringsår

1976

Språk

Engelska

Sidor

211-213

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of the Market Research Society

Volym

18

Issue

4

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Market Research Society

Ämne

  • Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0025-3618